piątek, 6 grudnia 2013

o blogu


autorka: neon light 

tytuł : Your eyes are frozen

bromance : Zarry, Larry

bohaterowie główni : Harry Styles, Zayn Malik, Louis Tomlinson

bohaterowie epizodyczni : Perrie Edwards, Nick Grimshaw, Liam Payne, Niall Horan, Ed Sheeran, Danielle Peazer, Cher Lloyd, Eleanor Calder

opowiadanie typu AU (1D nie istnieje)

w skrócie: Harrry i Louis to nie do końca normalna, ustatkowana para. Używki, kłótnie, złe towarzystwo, przemoc.. z czasem doprowadzają do konfliktu z prawem i Styles musi ponieść konsekwencje swojego wybuchowego charakteru. Trafia do ośrodka psychiatrycznego, w którym musi pomagać jako pielęgniarz-wolontariusz. Nie podoba mu się to, nie znosi pomagać, bezinteresownie, w dodatku chorym. W chwili kiedy widzi po raz pierwszy jego puste, zimne oczy... wszystko się zmienia.


15 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać *.* myślę ze będę poinformowana ;) @SexyAnimale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I już mi się podoba! :)
    Zapisuję się do informowanych: @hellomylarreh

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu !! *u*
    Od razu proszę zapisywać mnie do informowanych ! ♥
    (Tym razem jestem od początku ! Yaaaay ! xD)
    @Gabryska__99
    xx
    p.s. Gdybyś znalazła czas, czy mogłabyś wpaść na http://hiding-fanfiction.blogspot.com/ i skomentować 1 rozdział ? Albo chociaż jakoś... polecić ten blog? To dla mnie cholernie ważne :* (przepraszam za spam :c)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no... Dla mnie bomba. :) Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział, a w między czasie zapraszam do mnie: http://good-boys-love-bad-girls-onedirection.blogspot.com/

    Całuję.
    Melania

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany , zapowiada się super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już chcę nowy rok.... Znaczy pierwszy rozdział ^.^
    Zapisuję się do inf.: @ilmymalik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja... Zmieniłam na tt username z @ilmymalik na @lovmymalik <3

      Usuń
  8. Wow, zapowiada się świetnie :D
    Możesz mnie informować? Z góry dziękuje x
    @ellen_my_queen

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na prolog i rozdziały


    Też cię proszę żebyś mnie informowała TT- @1Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać !! Proszę o informowanie @OneBandOneLove

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś mnie informować? @anitapirog
    zapraszam do siebie: www.perfect-harry-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. [spam]
    Na moim blogu piszę opowiadania o One Direction, każde ma 9-15 rozdziałów, każde jest i będzie inne. Dopiero zaczęłam pisać tego bloga i liczę na opinię.
    http://pokonac-grawitacje.blogspot.com
    Miłego dnia
    x

    OdpowiedzUsuń
  14. Om om om, Larry dbbsbzjabx to będzie piękny blog napewno będę czytać kochanie

    OdpowiedzUsuń